L’àrea d’esports de la Mancomunitat es preocupa per la salut i realitza activitats conjuntes per a Bonrepòs i Mirambell, Foios, Alfara del Patriarca i Vinalesa; amb la intenció d’intercanviar experiències, transmetre valors i beneficis de les activitats físiques.
El programa esportiu està orientat cap a la consolidació d’un model basat en la relació social entre les persones, la salut i l’educació. En aquest sentit compta, des de 2017, amb un protocol d’actuacions i un codi de conducta per a eradicar la violència esportiva denominat Juga Net al Carraixet, destinat a promoure el joc net en totes les competicions que tinguen lloc a la Mancomunitat.
Demà, 28 de febrer, tindrà lloc la Jornada de formació d’Educació Esportiva: “ESTRATÈGIES PER IMPACTAR DE FORMA POSITIVA EN L´ESPORT I EN LA VIDA DELS JOVES”.
Dades rellevants:
-
Data: Divendres 28 de Febrer
-
Lloc: Alfara del Patriarca
-
Direcció: Carrer Maestro Palau, 15 (Centre Cívic)
-
Hora: 17.00-21.00
Seguidament facilitem l’enllaç d’inscripció a la mateixa, la qual ÉS GRATUÏTA.
¡Benefíciat de pertenèixer al teu COL·LEGI, SEGUIM SUMANT!
#DeixemDeSerInvicibles
#RegulacióProfesionalJa
#SiEducacióFísica
